اعتراف رسانه عبری: اسرائیل بدون مبادله اسرا هم جنگ را متوقف می‌کند هشدار اردوغان: جنگ غزه متوقف نشود، همه در معرض خطر خواهند بود آخرین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ برگزار شد + فیلم (۱۲ تیر ۱۴۰۳) باقری: ۱۲ تیر در تقویم ایران روز افشای حقوق بشر آمریکایی است صهیونیست‌ها حتی به چاه‌های آب غزه هم رحم نکردند فرانسه: خواستار آتش‌بس فوری در غزه هستیم چین: کشته‌شدن صدها امدادرسان در غزه بی‌سابقه است حمله پهپادی عربستان به خاک یمن (۱۲ تیر ۱۴۰۳) نتانیاهو مخالفان و معترضان خیابانی‌ را دادگاهی می‌کند «پوتین» با «محمد مخبر» و «اردوغان» دیدار می‌کند جزئیات کمک نظامی ۲.۳ میلیارد دلاری جدید آمریکا به اوکراین حمله راکتی حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی + فیلم (۱۲ تیر ۱۴۰۳) قالیباف: مشکلات کشور جز با پیوندحوزه ودانشگاه حل نمی‌شود سردار معصومی: انتخابات نماد اتحاد ملی تلقی می‌شود فرمانده کل سپاه در مشهد: انتخابات، عرصه قضاوت جهانی است| نباید دشمن شاد شویم درگیری شدید مقاومت فلسطین با نظامیان صهیونیست در نابلس لوپن: ماکرون در تدارک کودتا است پخش زنده دومین مناظره دور دوم انتخابات ریاست جمهوری (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ۱۰۷ کشته به خاطر ازدحام جمعیت در هند + فیلم (۱۲ تیر ۱۴۰۳) شناسایی ۲ مجرم در حمله به وکیل دادگستری تبریزی در روز انتخابات
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

تسلیت سران قوا در دیدار با آیت‌الله علم‌الهدی | یار عزیزی از دست رفت

  • کد خبر: ۲۲۹۷۰۵
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۹
تسلیت سران قوا در دیدار با آیت‌الله علم‌الهدی | یار عزیزی از دست رفت
روسای قوه‌قضائیه و مجلس شورای اسلامی با حضور در مکتب قرآن منزل شهید رئیسی، با آیت‌الله علم‌الهدی و خانواده شهید دیدار کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، آیت‌الله غلامحسین محسنی‌اژه‌ای (رئیس قوه‌قضائیه) و محمدباقر قالیباف (رئیس مجلس شورای اسلامی) شامگاه امروز (چهارشنبه، ۲ خرداد ۱۴۰۳) با حضور در مکتب قرآن منزل شهید رئیسی، با آیت‌الله علم‌الهدی و خانواده شهید دیدار کردند. سران قوای قضائیه و مقننه ضمن عرض تسلیت به خانواده شهید رئیسی، به تشریح ابعاد پیدا و پنهان روحیه جهادی و تلاش مخلصانه شهیدجمهور پرداختند.

یار عزیزی را از دست دادیم

حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای اظهار کرد: شهید رئیسی در طول دوران مسئولیت خود، روز و ساعت نمی‌شناخت که بسیاری از این تلاش‌ها و زحمات به دوش خانواده نیز بود.

وی ادامه داد: امروز نیز پس از شهادت ایشان، با صبر بر این مصیبت، در اجر شهید سهیم هستند.

رئیس قوه‌قضائیه با بیان اینکه یار عزیزی را از دست دادیم، گفت: خاطره همکاری‌های نزدیکی که با ایشان داشتیم، از یاد نخواهد رفت.

محمدباقر قالیباف نیز بیان کرد: در دوره فعالیتم کسی را همچون شهید رئیسی در کار و اخلاص، چه در زمان مسئولیت در آستان قدس و چه در دوره ریاست‌جمهوری، ندیدم.

وی افزود: شهید رئیسی در کسوت روحانیت نیز دلسردی و خستگی نمی‌شناخت و همواره به آینده امید داشت.

رئیس قوه‌مقننه به بیان خاطره‌ای از شهید رئیسی پرداخت و گفت: اوایل دوره ریاست‌جمهوری، به من می‌گفت «من خادم علی‌‌بن‌موسی‌الرضا(ع) هستم و دلم همیشه با مشهد است؛ اما امروز به چشم می‌بینم که ملت به خادم نیاز دارد و این تکلیف بر دوش من است».

وی حضور مردم را نشانه رضایت الهی از شهیدجمهور دانست و اضافه کرد: آغاز دولت در دهه کرامت و تولد حضرت‌رضا(ع) بود و شهید رئیسی با اخلاص خود کاری کرد که برات شهادتش را هم در شبِ ولادت حضرت از دست آقا دریافت کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->